ADVERTISING CAMPAIGNS

Критерії оцінки

- відповідність ідеї заявленим цілям;
- якість реалізації;
- передбачувана ефективність.

Категорії конкурсу

K-1. Integrated advertising campaigns
Рекламні кампанії та програми, в яких були задіяні 2 і більше різних медійних та/або маркетингових комунікацій
K-2. Advertising series
Серія з 2-х і більше елементів для одного медіа: ТВ, преса, зовнішня реклама, радіо

Вимоги до подачі робіт

Технічні вимоги до рекламних кампаній

Конкурсні роботи в категорію «K-1. Комплексні рекламні кампанії» приймаються у 2-х обов'язкових форматах: зображення-резюме та відеопрезентація проекту.

1. Зображення-резюме повинно містити ключові елементи презентації та медіа-рішення англійською мовою:

Формат -JPG
Профіль кольору -RGB
Роздільна здатність - 150dpi
Роздільна здатність більшої сторони - 1772pixels
Файл кріпиться до конкурсної заявки безпосередньо на цьому сайті.

 2. Відеопрезентація повинна чітко описувати ключові елементи кампанії англійською мовою:

Формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264,  потік даних від 1 Мб/с.
Хронометраж - до 5 хвилин.
Ролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo.
В презентації проекту необхідно описати задачі комунікації, медіа-рішення, досягнуті результати кампанії, а також все те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою та достойною перемоги. 

Технічні вимоги до рекламних серій

Для реєстрації участі серії робіт (макетів, роликів) у категорії K-2 необхідно заповнити на сайті єдину заявку на всі елементів із зазначенням у назві використовуваного медіа.

Роботи в категорії K-2 подаються згідно з вимогами, які висуваються у відповідних конкурсах:

-Телевізійна серія подається у вигляді єдиного відеофайлу: роздільна здатність 720р, кодек H.264,  потік даних від 1 Мб/с.
Ролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo.
Увага! Відеороботи обов'язково повинні супроводжуватися англійськими титрами.

- Друкована серія надається у вигляді файлів JPG: профіль кольору -RGB,роздільна здатність - 150dpi, роздільна здатність більшої сторони - 1772pixels.
Увага! У графі "Опис творчої ідеї" або в самому файлі у вигляді примітки необхідно додати переклади текстових частин макету англійською мовою.

-Аудіо подається у вигляді файлу MP3: 48 kHz, 192 kbps.
Увага! У графі "Опис творчої ідеї" необхідно обов'язково додати переклади радіороликів на англійську мову.

Загальна кількість елементів однієї серії не може перевищувати 7.
Файли кріпляться до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.

Вартість участі

2000 UAH / 170 EUR

Ціни вказані без урахування податків.

Entry deadline

25 квітня 2014