DESIGN

У цьому конкурсі журі оцінює роботи з урахуванням маркетингових задач та цілей.

Категорії конкурсу

F-1. Corporate Identity
Логотипи, візитівки, фірмовий бланк, конверти
F-2. Calendar
Всі види календарів не залежно від формату, виду виконання, матеріалу і т.п.
F-3. Posters and billboards
F-4. Postcard & brochure
Буклети (не більше 2 сторінок), флаєри, білети, запрошення тощо
F-5. Corporate Publishing
Багатосторінкові видання: буклети, каталоги, річні звіти тощо
F-6. Illustration and Photography
Ілюстрації, включаючи обкладинки журналів і книжок
F-7. DM-materials and original business gifts
F-8. Packaging
F-9. Design in an urban environment, design of stands and interiors
Окремо розташована рекламна конструкція, установка на даху, оформлення АЗС, вуличні меблі, оформлення фасаду будівлі, вивіска, виставкові стенди, вітрини, інтер'єр
F-10. POS-design and materials
Дисплеї, стійки, цінники, пакети і т.п.
F-11. Design websites and banners
Увага! Конкурсні роботи будуть оцінюватися виключно з точки зору дизайну - без урахування функціональності, концепту і т.п.

Вимоги до подачі робіт

Роботи приймаються у наступних форматах: зображення (обов`язково) та відеопрезентація проекту (за бажанням) 

1Зображення: 

Формат - JPG
Профіль кольору - RGB
Роздільна здатність - 150dpi
Роздільна здатність більшої сторони - 1772pixels
Зображення кріпляться до конкурсних заявок безпосередньо на сайті фестивалю. 

До одної заявки можна прикріпити лише 1 зображення. Якщо проект налічує більшу кількість зображень, необхідно їх звести в один колаж. 
Також повну версію матеріалів можна викласти у відеопрезентації.


2.
 Відеопрезентація проекту: 

Цей формат призначений для надання можливості викласти повну версію проекту, додаткові матеріали тощо.
Формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264,  потік даних від 1 Мб/с.
Хронометраж - до 5 хвилин.
Ролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo.

Увага! У графі "Опис творчої ідеї" або в самому файлі у вигляді примітки необхідно додати переклад текстової частини макету англійською мовою.

Для журі(за бажанням учасника):
у вигляді кольорової роздруківки формату А4 або оригіналу конкурсної роботи.
Зі зворотного боку роботи слід вказати назву, заявлену в конкурсній заявці, і код категорії конкурсу, не вказуючи (!) найменування учасника.

Передача робіт

Друковані версії робіт направляються за адресою:
Україна, 03035, Київ, вул. Сурікова, 3, корпус 8-Б,
Бізнес Центр "Increastar", 3 поверх.

Доставка робіт на адресу Оргкомітету здійснюється за рахунок відправника. 

Вартість участі

1000 UAH / 85 EUR

Ціни вказані без урахування податків.

Entry deadline

25 квітня 2014
Оригінали робіт можна надіслати до 2 травня 2014