DESIGN
У цьому конкурсі журі оцінює роботи з урахуванням маркетингових задач та цілей.
Категорії конкурсу
Вимоги до подачі робіт
Формат - JPG
Профіль кольору - RGB
Роздільна здатність - 150dpi
Роздільна здатність більшої сторони - 1772pixels
Зображення кріпляться до конкурсних заявок безпосередньо на сайті фестивалю.
До одної заявки можна прикріпити лише 1 зображення. Якщо проект налічує більшу кількість зображень, необхідно їх звести в один колаж. Також повну версію матеріалів можна викласти у відеопрезентації.
2. Відеопрезентація проекту:
Цей формат призначений для надання можливості викласти повну версію проекту, додаткові матеріали тощо.
Формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних від 1 Мб/с.
Хронометраж - до 5 хвилин.
Ролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo.
Увага! У графі "Опис творчої ідеї" або в самому файлі у вигляді примітки необхідно додати переклад текстової частини макету англійською мовою.
Для журі(за бажанням учасника):
у вигляді кольорової роздруківки формату А4 або оригіналу конкурсної роботи.
Зі зворотного боку роботи слід вказати назву, заявлену в конкурсній заявці, і код категорії конкурсу, не вказуючи (!) найменування учасника.
Передача робіт
Друковані версії робіт направляються за адресою:
Україна, 03035, Київ, вул. Сурікова, 3, корпус 8-Б,
Бізнес Центр "Increastar", 3 поверх.
Доставка робіт на адресу Оргкомітету здійснюється за рахунок відправника.
Вартість участі
1000 UAH / 85 EUR
Ціни вказані без урахування податків.
Entry deadline
25 квітня 2014
Оригінали робіт можна надіслати до 2 травня 2014