CREATIVE USE OF MEDIA

Категорії конкурсу

H-1. Use of TV, Radio, Cinema
Включае product placement.
H-2. Use of Print and Outdoor
Медіа рішення для друкованих видань, транспорту, зовнішньої реклами.
H-3. Use of Digital Platforms
Включає веб-сайти, мобільні пристрої тощо
H-4. Use of Special Events, Branded Content & Sponsorship, promotions
H-5. Use of Non-traditional and Ambient Media
H-6. Use of Integrated Media

Вимоги до подачі робіт

Роботи приймаються у 2-х обов'язкових форматах: зображення-резюме та відеопрезентація проекту.

1. Зображення-резюме повинно містити ключові елементи презентації та медіа-рішення англійською мовою:

Формат - JPG
Профіль кольору - RGB
Роздільна здатність - 150 dpi
Роздільна здатність більшої сторони - 1772 pixels
Файл кріпиться до конкурсної заявки безпосередньо на цьому сайті.

 2. Відеопрезентація повинна чітко описувати ключові елементи кампанії англійською мовою:

Формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264,  потік даних від 1 Мб/с.
Хронометраж - до 5 хвилин.
Ролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo.
У презентації проекту необхідно описати завдання, які стояли перед кампанією, медіарішення, досягнуті результати і причини, які роблять роботу гідної перемоги.

Вартість участі

1500 UAH / 125 EUR

Ціни вказані без урахування податків.

Entry deadline

25 квітня 2014