CREATIVE USE OF MEDIA
Категорії конкурсу
Вимоги до подачі робіт
Роботи приймаються у 2-х обов'язкових форматах: зображення-резюме та відеопрезентація проекту.
1. Зображення-резюме повинно містити ключові елементи презентації та медіа-рішення англійською мовою:
Формат - JPG
Профіль кольору - RGB
Роздільна здатність - 150 dpi
Роздільна здатність більшої сторони - 1772 pixels
Файл кріпиться до конкурсної заявки безпосередньо на цьому сайті.
2. Відеопрезентація повинна чітко описувати ключові елементи кампанії англійською мовою:
Формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних від 1 Мб/с.
Хронометраж - до 5 хвилин.
Ролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo.
У презентації проекту необхідно описати завдання, які стояли перед кампанією, медіарішення, досягнуті результати і причини, які роблять роботу гідної перемоги.
Вартість участі
1500 UAH / 125 EUR
Ціни вказані без урахування податків.
Entry deadline
25 квітня 2014