PRINT


B. Product & service categories

Категорії конкурсу

B-1. Foods
Всі продукти, включаючи дитяче харчування, молочні продукти, напівфабрикати, продукти для тварин.
B-2. Non-Alcoholic Drinks
Кава, чай, солодкі, газовані напої, фруктові та овочеві соки, мінеральні води, молоко та молочні напої.
B-3. Alcoholic Drinks
Пиво (включаючи безалкогольне пиво), сидр, вина, шампанське, коктейлі, лікери і т.п.
B-4. Household
Чистячі і миючі засоби, фарби, клей, лампочки, ремонтні роботи, і т.д
B-5. Home furnishings & appliances
Меблі, приладдя для дому та саду тощо.
B-6. Home Electronics & Audio-Visual
Телевізори, відеокамери, фотоапарати, MP3-плеєри, комп'ютери, мобільні телефони і т.д.
B-7. Health & Beauty
Парфумерія, косметика, засоби особистої гігієни, лікарські препарати, медичні послуги.
B-8. Fashion and other consumer goods
Одяг, взуття, аксесуари, галантерея, ювелірні вироби, канцелярські товари та ін
B-9. Vehicles and transport services, car
Автомобілі, автоаксесуари, заправні станції, таксі, авіа-та залізничні перевезення і т.д.
B-10. Entertainment , Leisure, Travel
Туристичні агенції, готелі, курорти, спортивні змагання, тренажерні зали, фестивалі, концерти, музеї, виставки, кінотеатри і т.д
B-11. Consumer & retail services
Супермаркети, магазини, ресторани, кафе, пральні, хімчистки тощо
B-12. Telecommunications services
Мобільні оператори, Інтернет-послуги, кабельне та супутникове телебачення, поштові послуги і т.д.
B-13. Banking, Investment & Insurance
Банки, будівельні компанії, кредитні картки, депозити, іпотеки, інвестиційні компанії, автострахування і т.д.
B-14. Publications , Media & Self promo
B-15. Corporate Image
Корпоративна іміджева реклама, події, спонсорство заходів, концертів і т.п.
B-16. Social advertising, Fundraising, Donations and Appeals
Громадські та благодійні фонди, організації, соціальна діяльність тощо

BC. Print Craft categories

Роботи в категорію BC. Print Craft можуть подавати фото- та дизайн-студії, рекламні агентства, клієнти, а також окремі фахівці відповідно до номінацій. Конкурс оцінює роботу персоналій - нагороди отримають конкретні професіонали.

Критерії оцінювання робіт членами журі

Журі оцінює майстерність, проявленої у процесі створення друкованої реклами. Ідея, яка стоїть за виконанням, не повинна враховуватися журі конкурсу або повинна враховуватися в меншій мірі. Якщо принт або постер створює приємне або пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, то вони можуть досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо вони не отримали нагород в інших конкурсах.

Категорії конкурсу

BC-1. Art direction
Подавати роботи можуть: арт директор, дизайнер, продакшн (фотостудія, дизайн студія і т.д.), агентство, клієнт
BC-2. Copywriting
Подавати роботи можуть: копірайтер, автор ідеї, агентство, клієнт
BC-3. Illustration
Подавати роботи можуть: ілюстратор, арт директор, дизайн студія, агентство, клієнт
BC-4. Typography
Подавати роботи можуть: дизайнер, арт директор, агентство, клієнт
BC-5. Photography
Подавати роботи можуть: фотограф, автор ідеї, арт директор, продакшн, агентство, клієнт
BC-6. Humor
Подавати роботи можуть: автор ідеї, виконавці, агентство, клієнт

Вимоги до подачі робіт

Роботи приймаються у наступних форматах: зображення (обов`язково) та відеопрезентація проекту (за бажанням).

1. Зображення:

Формат - JPG
Профіль кольору - RGBРоздільна здатність - 150dpi
Роздільна здатність більшої сторони - 1772pixels
Зображення кріпляться до конкурсних заявок безпосередньо на сайті фестивалю.  

2. Відеопрезентація проекту: 

Цей формат призначений для надання можливості викласти повну версію проекту, додаткові матеріали тощо.
Формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264,  потік даних від 1 Мб/с.
Хронометраж - до 5 хвилин.
Ролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo.

Увага! У графі "Опис творчої ідеї" або в самому файлі у вигляді примітки необхідно додати переклад текстової частини макету англійською мовою (крім категорій BC. Print Craft).

Вартість участі

1000 UAH / 85 EUR

Ціни вказані без урахування податків.

Entry deadline

25 квітня 2014