OUTDOOR

Категорії конкурсу

C-1. Foods
Всі продукти, включаючи дитяче харчування, молочні продукти, напівфабрикати, продукти для тварин.
C-2. Non-Alcoholic Drinks
Кава, чай, газовані напої, фруктові та овочеві соки, мінеральні води, молоко та молочні напої.
C-3. Alcoholic Drinks
Пиво (включаючи безалкогольне пиво), сидр, вина, шампанське, коктейлі, лікери і т.п.
C-4. Household
Чистячі і миючі засоби, фарби, клей, лампочки, ремонтні роботи тощо
C-5. Home furnishing & appliance
Меблі, приладдя для дому та саду тощо.
C-6. Home Electronics & Audio-Visual
Телевізори, відеокамери, фотоапарати, MP3-плеєри, комп'ютери, мобільні телефони і т.д.
C-7. Health & Beauty
Парфумерія, косметика, засоби особистої гігієни, лікарські препарати, медичні послуги.
C-8. Fashion and other consumer goods
Одяг, взуття, аксесуари, галантерея, ювелірні вироби, канцелярські товари та ін
C-9. Vehicles and transport services, car
Автомобілі, автоаксесуари, заправні станції, таксі, авіа-та залізничні перевезення тощо
C-10. Entertainment , Leisure, Travel
Туристичні агенції, готелі, курорти, спортивні змагання, тренажерні зали, фестивалі, концерти, музеї, виставки, кінотеатри тощо
C-11. Consumer & retail services
Супермаркети, магазини, ресторани, кафе, пральні, хімчистки тощо
C-12. Telecommunications services
Мобільні оператори, Інтернет-послуги, кабельне та супутникове телебачення, поштові послуги і т.д.
C-13. Banking, Investment & Insurance
Банки, будівельні компанії, кредитні картки, депозити, іпотеки, інвестиційні компанії, автострахування і т.д.
C-14. Publications , Media & Self promo
C-15. Corporate Image
Корпоративна іміджева реклама, події, спонсорство заходів, концертів і т.п.
C-16. Social advertising, Fundraising, Donations and Appeals
Громадські та благодійні фонди, організації, соціальна діяльність тощо
C-17. AMBIENT (Non-Standard and Free-Format Outdoor Advertising)
Пивні підставки, склянки, вивіски і світлові панно, оформлення місць продажу, рекламне оформлення транспорту, інтерактивні постери і т.д.
C-18. Digital outdoor
Екрани в метро, інтерактивні рекламні щити, плакати і т.п.

Вимоги до подачі робіт

Роботи приймаються у наступних форматах: зображення (обов`язково) та відеопрезентація проекту (за бажанням).

1. Зображення:

Формат - JPG
Профіль кольору - RGBРоздільна здатність - 150dpi
Роздільна здатність більшої сторони - 1772pixels
Зображення кріпляться до конкурсних заявок безпосередньо на сайті фестивалю.  

2. Відеопрезентація проекту: 

Цей формат призначений для надання можливості викласти повну версію проекту, додаткові матеріали тощо.
Формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264,  потік даних від 1 Мб/с.
Хронометраж - до 5 хвилин.
Ролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo.

Увага! У графі "Опис творчої ідеї" або в самому файлі у вигляді примітки необхідно додати переклад текстової частини макету англійською мовою.

Вартість участі

1000 UAH / 85 EUR

Ціни вказані без урахування податків.

Entry deadline

25 квітня 2014