DIGITAL & MOBILE
Категорії конкурсу
Вимоги до подачі робіт
Всі роботи (сайти, банери та рекламні кампанії) подаються на конкурс у вигляді:
-Посилання на діючий сайт: посилання вказується у спеціальному полі при заповненні конкурсної заявки на сайті фестивалю;
-Відеопрезентації з описом кампанії. Відеопрезентація повинна ясно описувати ключові елементи кампанії англійською мовою: формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних від 1 Мб / с, хронометраж - до 5 хвилин. Ролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo;
-Скріншота сайту / баннера / рекламної кампанії у форматі JPG, RGB, 150 dpi, розмір більшої сторони - 1772 pixels.
Категорії G-1, G-2
1. Посилання має вести прямо на сайт, що бере участь у конкурсі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот головної сторінки сайту.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом сайту.
Категорія G-3
1. Банери всіх типів подаються на конкурс у вигляді посилання на веб-сторінку з банером. На цій сторінці, крім поданого на конкурс баннера, можна розмістити короткий опис роботи (поставлене завдання і ваше рішення). Кожна робота представляє собою окремий банер в його кращому розмірі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот банера.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом.
Категорія G-4
Онлайн кампанія складається з двох і більше різних елементів рекламних комунікацій. Наприклад, з промо-сайту, баннера, онлайн-гри, листівки, вірусного фільму, онлайн PR-акції, e-mail акції та ін.
1. Роботи подаються на конкурс у вигляді посилання на сайт, що бере участь у конкурсі.
2. Обов'язково повинна бути відеопрезентація з описом кампанії. В ній необхідно описати поставлені рекламодавцем цілі, ефективність кампанії (кількість відвідувачів, час, проведений ними на сайті, click-through ratio банерів, response ratio e-mail акцій і т.д.), а також те, як різні елементи кампанії сприяли досягненню її цілей. Також варто зазначити окремі елементи кампанії (банери, ігри, вірусні фільми, листівки, скріншоти PR-акцій і т.п.)
3. Заявка повинна містити скріншот сайту з описом кампанії або головного елементу кампанії (промо-сайту, баннера або ігри).
Категорія G-5
1. Роботи подаються на конкурс у вигляді посилання на сайт, що бере участь у конкурсі.
2. Обов'язково повинна бути відеопрезентація з описом кампанії. В ній необхідно описати цілі кампанії, поставлені рекламодавцем, її ефективність, а також те, як різні елементи кампанії сприяли досягненню цілей.
3. Заявка повинна містити скріншот сайту з описом кампанії або головного елементу кампанії (промо-сайту, баннера або ігри).
Категорії G-6, G-7, G-8, G-9, G-10, G-11, G-12
1. Посилання має вести прямо на сайт/проект, що бере участь у конкурсі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот головної сторінки сайту/проекту.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом проекту.
Вартість участі
1500 UAH / 125 EUR
Ціни вказані без урахування податків.
Entry deadline
25 квітня 2014