DIGITAL & MOBILE

Категорії конкурсу

G-1. Commercial Websites
Комерційні сайти, промо-сайти, портали, сайти-візитки
G-2. Non-profit digital projects
Соціальна реклама або роботи , створені з метою експерименту і не за для комерційної мети.
G-3. Web Banner
G-4. Online Campaign
Кампанії, що використовують як мінімум 2 різних online інструменти: сайти, блоги, ігри, вірусне відео, соціальні медіа тощо
G-5. Viral campaign
G-6. Mobile advertising
Баннери , додатки , спецпроекти та інші роботи , створені для мобільних пристроїв
G-7. Best use of social media
Роботи з використанням соціальних медіа , як основного каналу комунікації . Або роботи , в яких вони відігравали важливу роль
G-8. Other digital communication
Інші види онлайн комунікацій
G-9. Digital craft: illustration & graphic design
Оцінюється майстерність виконання роботи. Робота, яка несе запам'ятовуюче естетичне відчуття і відрізняється висококласною реалізацією незалежно від ідеї, що стоїть за виконанням, має високі шанси на успіх в категорії.
G-10. Digital craft: copywriting
Майстерність копірайтера, оригінальність ідеї і мови, а також ступінь її відповідності особливостям і вимогам інтерактивного середовища.
G-11. Digital craft: video
Винахідливе художнє використання аудіо-і відеоефектів і постпродакшену, майстерність використання аудіовізуальних елементів в процесі створення проекту, а також ступінь відповідності фінального продукту особливостям і вимогам інтерактивного середовища.
G-12. Digital craft: animation & motion graphics
У першу чергу оцінюється майстерність виконання роботи. Робота , яка несе естетичне відчуття завдяки використанню висококласної анімації з урахуванням особливостей інтерактивного середовища

Вимоги до подачі робіт

Всі роботи (сайти, банери та рекламні кампанії) подаються на конкурс у вигляді:

-Посилання на діючий сайт: посилання вказується у спеціальному полі при заповненні конкурсної заявки на сайті фестивалю;
-Відеопрезентації з описом кампанії. Відеопрезентація повинна ясно описувати ключові елементи кампанії англійською мовою: формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних від 1 Мб / с, хронометраж - до 5 хвилин. Ролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo;
-Скріншота сайту / баннера / рекламної кампанії у форматі JPG, RGB, 150 dpi, розмір більшої сторони - 1772 pixels.

Категорії G-1, G-2

1. Посилання має вести прямо на сайт, що бере участь у конкурсі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот головної сторінки сайту.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом сайту.

Категорія G-3

1. Банери всіх типів подаються на конкурс у вигляді посилання на веб-сторінку з банером. На цій сторінці, крім поданого на конкурс баннера, можна розмістити короткий опис роботи (поставлене завдання і ваше рішення). Кожна робота представляє собою окремий банер в його кращому розмірі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот банера.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом.

Категорія G-4

Онлайн кампанія складається з двох і більше різних елементів рекламних комунікацій. Наприклад, з промо-сайту, баннера, онлайн-гри, листівки, вірусного фільму, онлайн PR-акції, e-mail акції та ін.

1. Роботи подаються на конкурс у вигляді посилання на сайт, що бере участь у конкурсі.
2. Обов'язково повинна бути відеопрезентація з описом кампанії. В ній необхідно описати поставлені рекламодавцем цілі, ефективність кампанії (кількість відвідувачів, час, проведений ними на сайті, click-through ratio банерів, response ratio e-mail акцій і т.д.), а також те, як різні елементи кампанії сприяли досягненню її цілей. Також варто зазначити окремі елементи кампанії (банери, ігри, вірусні фільми, листівки, скріншоти PR-акцій і т.п.)
3. Заявка повинна містити скріншот сайту з описом кампанії або головного елементу кампанії (промо-сайту, баннера або ігри).

Категорія G-5

1. Роботи подаються на конкурс у вигляді посилання на сайт, що бере участь у конкурсі.
2. Обов'язково повинна бути відеопрезентація з описом кампанії. В ній необхідно описати цілі кампанії, поставлені рекламодавцем, її ефективність, а також те, як різні елементи кампанії сприяли досягненню цілей.
3. Заявка повинна містити скріншот сайту з описом кампанії або головного елементу кампанії (промо-сайту, баннера або ігри).

Категорії G-6, G-7, G-8, G-9, G-10, G-11, G-12

1. Посилання має вести прямо на сайт/проект, що бере участь у конкурсі.
2. Конкурсна заявка повинна містити скріншот головної сторінки сайту/проекту.
3. За бажанням можливе завантаження відеопрезентації з описом проекту.


Вартість участі

1500 UAH / 125 EUR

Ціни вказані без урахування податків.

Entry deadline

25 квітня 2014