MARKETING SERVICES

Критерії оцінки

- cкладність поставлених завдань;
- оригінальність комунікаційної ідеї, задуму кампанії;
- якість реалізації.

Категорії конкурсу

J-1. Promotional campaigns
Орієнтовані на кінцевого споживача або на торговий персонал, CRM-програми, програми лояльності
J-2. Event Marketing
Roadshow, тури, презентації, відкриття, спонсорство свят, участь у виставках, міські заходи
J-3. Internal/corporate events
Дилерські і корпоративні конференції, внутрішні свята
J-4. DM-communications
Прямі поштові розсилки, телемаркетинг, e-mail розсилки
J-5. Integrated campaigns with the use of marketing services
Компанії, в яких використано 2 або більше типів інструментів маркетингових сервісів

Вимоги до подачі робіт

Роботи приймаються у 2-х обов'язкових форматах: зображення-резюме та відеопрезентація проекту.

1. Зображення-резюме повинно містити ключові елементи презентації та медіа-рішення англійською мовою:

Формат -JPG
Профіль кольору -RGB
Роздільна здатність - 150dpi
Роздільна здатність більшої сторони - 1772pixels
Файл кріпиться до конкурсної заявки безпосередньо на цьому сайті. 

 2.Відеопрезентація повинна чітко описувати ключові елементи кампанії англійською мовою:

Формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264,  потік даних від 1 Мб/с.
Хронометраж - до 5 хвилин. 
Ролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo.
В презентації проекту необхідно описати задачі комунікації, медіа-рішення, досягнуті результати кампанії, а також все те, що, на думку учасника, робить дану роботу особливою та достойною перемоги. 

Вартість участі

1500 UAH / 125 EUR

Ціни вказані без урахування податків.

Entry deadline

25 квітня 2014