PR

Критерії оцінки

- Стратегічний підхід;
- Проведення досліджень для вимірювання успіху програми чи проекту;
- Оригінальність комунікаційної ідеї, задуму кампанії;
- Вибір найбільш ефективних каналів комунікації;
- Якість реалізації тактики проекту;
- Вимірювані результати.

Категорії конкурсу

I-1. Marketing PR
Проекти, спрямовані на побудову репутації та формування іміджу продукту чи бренду: PR-заходи, спонсорство, іміджеві проекти
I-2. Corporate Reputation & Communication
Проекти, спрямовані на побудову репутації компанії: внутрішній PR, CSR активності)
I-3. Charity, not for Profit and Political PR
Проекти, спрямовані на вирішення соціальних завдань і просування політичних сил і інтересів.
I-4. Digital PR
Будь PR-проекти в області цифрових комунікацій
I-5. Non-traditional PR-projects
Партизанські проекти, робота з чутками і т.п.
I-6. Crisis Communications & Issue Management
Проекти, пов'язані з вирішенням завдань в умовах кризи.

Вимоги до подачі робіт

Роботи приймаються у 2-х обов'язкових форматах: зображення-резюме та відеопрезентація проекту.

1. Зображення-резюме повинно містити ключові елементи презентації та медіа-рішення англійською мовою:

Формат -JPG
Профіль кольору -RGB
Роздільна здатність - 150dpi
Роздільна здатність більшої сторони - 1772pixels
Файл кріпиться до конкурсної заявки безпосередньо на цьому сайті.

2. Відеопрезентація повинна чітко описувати ключові елементи кампанії англійською мовою:

Формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264,  потік даних від 1 Мб/с.
Хронометраж - до 5 хвилин.
Ролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo.
В презентації проекту необхідно описати задачі комунікації, медіа-вирішення, досягнуті результати кампанії, а також все те, що, на думку учасника, робить дану роботу достойною перемоги.

Вартість участі

1500 UAH / 125 EUR

Ціни вказані без урахування податків.

Entry deadline

25 квітня 2014