PR
- Стратегічний підхід;
- Проведення досліджень для вимірювання успіху програми чи проекту;
- Оригінальність комунікаційної ідеї, задуму кампанії;
- Вибір найбільш ефективних каналів комунікації;
- Якість реалізації тактики проекту;
- Вимірювані результати.
Категорії конкурсу
Вимоги до подачі робіт
Роботи приймаються у 2-х обов'язкових форматах: зображення-резюме та відеопрезентація проекту.
1. Зображення-резюме повинно містити ключові елементи презентації та медіа-рішення англійською мовою:
Формат -JPG
Профіль кольору -RGB
Роздільна здатність - 150dpi
Роздільна здатність більшої
сторони - 1772pixels
Файл
кріпиться до конкурсної заявки безпосередньо на цьому сайті.
2. Відеопрезентація повинна чітко описувати ключові елементи кампанії англійською мовою:
Формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік
даних від 1 Мб/с.
Хронометраж - до 5 хвилин.
Ролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo.
В
презентації проекту необхідно описати задачі комунікації, медіа-вирішення, досягнуті
результати кампанії, а також все те, що, на думку учасника, робить дану роботу
достойною перемоги.
Вартість участі
1500 UAH / 125 EUR
Ціни вказані без урахування податків.
Entry deadline
25 квітня 2014