Участь

15 -й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами відбудеться цього року в експериментальному форматі.

Роботи будуть оцінюватися заочно 11-ма складами журі. Кожен склад оцінює один конкурс. Шкала оцінки - від 1 до 100. У результаті кожна робота конкурсу отримає свій середньозважений бал, і всі роботи буде розподілено за ранжиром. З цими ранкінгами матиме справу Executive Jury, яке визначить фіналістів та розподілить нагороди.

Executive Jury складається із представників журі конкурсів, і вибір володарів нагород 15-го КМФР здійснюватиме під час очної зустрічі в Києві, 27-28 травня 2014 року. Також Executive Jury більшістю голосів визначить володаря Гран-прі 15-го КМФР.

Позицій голів журі конкурсів, а також Голови журі КМФР в 2014 році не передбачено. Також цього року вирішено не збирати Журі преси.

Завершить 15-й КМФР Церемонія нагородження переможців, яка відбудеться у Києві 30 травня 2014 року.

Перелік конкурсів КМФР і категорій у них залишається без змін. Але з'явилося одне важливе правило. Тепер одну і ту ж роботу (кампанію) до одного конкурсу можна буде подати максимум двічі - за винятком конкурсу Film Craft і крафтових категорій конкурсів Print, Radio та Digital&Mobile.

Нагорода «Краща робота конкурсу» (Best of contest) відтепер називатиметься «Гран-Прі конкурсу».

В рамках фестивалю цього року не передбачено ані вечірньої, ані семінарської програми. Не буде також виставки робіт учасників. Тому й акредитацій на КМФР у звичному їх розумінні цього року не буде. Ми запрошуємо всіх бажаючих придбати квитки на Церемонію нагородження 15-го КМФР. Про ціни, процедуру реєстрації на Церемонію та інші важливі подробиці Оргкомітет повідомить пізніше.

На питання з приводу подачі робіт вам відповідатимуть Ольга Підгорська (project@adcoalition.org.ua) і Катерина Грабовська (festival@adcoalition.org.ua).

Якщо хочете поговорити про це, телефонуйте +38 044 490 90 30.