RADIO


D. Product & service categories

Категорії конкурсу

D-1. Food & Beverage
Продукти харчування, алкогольні та безалкогольні напої.
D-2. Manufactured & Consumer goods
D-3. Services
D-4. Publications , Media & Self promo
D-5. Social advertising, Fundraising, Donations and Appeals
Громадські та благодійні фонди, організації, соціальна діяльність і т.д.

DC. Radio Craft categories

Роботи в категорію DC. Radio Craft можуть подавати студії, рекламні агентства, клієнти, а також окремі фахівці відповідно до номінацій. Конкурс відмічає роботу персоналій, і нагороди отримають конкретні професіонали.

Критерії оцінювання робіт членами журі

Журі відзначає рівень майстерності, проявленої у процесі створення реклами для радіо. В залежності від категорії, враховується копірайтинг, музика і акторська робота.  Ідея, яка стоїть за виконанням і що відноситься до клієнта або торгової марки, не повинна враховуватися журі конкурсу, або повинна враховуватися в меншій мірі.

Якщо радіоролик створює приємне або пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, то він може досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо він не отримав нагород в інших конкурсах.

Категорії конкурсу

DC-1. Script writing
Подавати роботи можуть: копірайтер, автор ідеї, продакшн, агентство, клієнт
DC-2. Music and sound design
Подавати роботи можуть: звукорежисер, композитор, продакшн, агентство, клієнт
DC-3. Acting Performance
Подавати роботи можуть: виконавець, звукорежисер, продакшн, агентство, клієнт
DC-4. Humor
Подавати роботи можуть: автор ідеї, звукорежисер, продакшн, агентство, клієнт

Вимоги до подачі робіт

Роботи приймаються в наступних форматах: аудіофайл (обов'язково) та відеопрезентація проекту (за бажанням). 

1. Аудіофайл:

MP3, 48 kHz, 192 kbps.
Аудіоролики кріпляться до конкурсної заявки безпосередньо на сайті фестивалю.

2Відеопрезентація проекту: 

Цей формат призначений для надання можливості викласти повну версію проекту, додаткові матеріали тощо.
Формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264,  потік даних від 1 Мб/с.
Хронометраж - до 5 хвилин.
Ролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo.

Увага! У графі "Опис творчої ідеї" необхідно обов'язково додати переклад радіоролика на англійську мову.

Вартість участі

1000 UAH / 85 EUR

Ціни вказані без урахування податків.

Entry deadline

25 квітня 2014