RADIO
D. Product & service categories
Категорії конкурсу
DC. Radio Craft categories
Роботи в категорію DC. Radio Craft можуть подавати студії, рекламні агентства, клієнти, а також окремі фахівці відповідно до номінацій. Конкурс відмічає роботу персоналій, і нагороди отримають конкретні професіонали.
Критерії оцінювання робіт членами журі
Журі відзначає рівень майстерності, проявленої у процесі створення реклами для радіо. В залежності від категорії, враховується копірайтинг, музика і акторська робота. Ідея, яка стоїть за виконанням і що відноситься до клієнта або торгової марки, не повинна враховуватися журі конкурсу, або повинна враховуватися в меншій мірі.
Якщо радіоролик створює приємне або пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, то він може досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо він не отримав нагород в інших конкурсах.
Категорії конкурсу
Вимоги до подачі робіт
Роботи приймаються в наступних форматах: аудіофайл (обов'язково) та відеопрезентація проекту (за бажанням).
1. Аудіофайл:
MP3, 48 kHz, 192 kbps.
Аудіоролики кріпляться до конкурсної заявки безпосередньо на сайті фестивалю.
2. Відеопрезентація проекту:
Цей формат призначений для надання можливості викласти повну версію проекту, додаткові матеріали тощо.
Формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних від 1 Мб/с.
Хронометраж - до 5 хвилин.
Ролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo.
Увага! У графі "Опис творчої ідеї" необхідно обов'язково додати переклад радіоролика на англійську мову.
Вартість участі
1000 UAH / 85 EUR
Ціни вказані без урахування податків.
Entry deadline
25 квітня 2014