Загальні правила

У конкурсній програмі фестивалю можуть брати участь роботи, які були розміщені у ЗМІ, брали участь в рекламних кампаніях або були реалізовані в іншій формі з січня 2013 по квітень 2014 року включно, крім робіт, які раніше вже подавалися на КМФР. Подача конкурсних заявок на участь проходить до 25 квітня 2014 року в розділі Реєстрація.

Конкурсною заявкою називається заповнена на сайті форма із завантаженою згідно з технічними вимогами конкурсною роботою. Всі заявки (текстова форма) повинні оформлятися на англійській мові з можливим наданням російського або українського варіанту.

Увага! Файли конкурсних робіт (відео, аудіо, зображення) обов'язково повинні містити переклад текстів на англійську мову в таких допустимих видах:

1 . Англійський переклад у полі конкурсної заявки «Опис творчої ідеї»

2 . Англійський переклад у вигляді примітки в нижній частині зображення

3 . Англійські титри в ролику 

Правило конфіденційності суддівства конкурсних робіт: у файлах , посиланнях та описі творчої ідеї конкурсних робіт не можна розміщувати логотип і назву учасника. Члени журі не повинні знати , якому агентству/студії/учаснику належить робота, що розглядається. Порушення цього правила може спричинити зниження балів при оцінюванні.

Увага! Одну й ту ж роботу, серію робіт, рекламну кампанію можна подати не більше ніж у 2 категорії в рамках одного конкурсу. Виняток становлять конкурс Е. Film Craft і крафтові категорії конкурсів В. Print, D. Radio і G. Digital & Mobile.

До участі в конкурсі не допускаються:

1) роботи, не зареєстровані на сайті,

2) роботи, не оплачені учасником.

Учасник фестивалю гарантує легальне використання в конкурсних роботах музики, фото, текстів і т.д, і зобов'язується самостійно вирішувати всі можливі спірні питання щодо авторських прав. Оргкомітет КМФР може використовувати роботи учасників з метою популяризації Фестивалю, в тому числі розміщувати роботи на офіційному сайті Фестивалю.

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами відкритий для учасників рекламно-комунікаційного ринку, рекламодавців, ЗМІ та індивідуальних учасників з Австрії, Азербайджану, Албанії, Вірменії, Білорусі, Болгарії, Боснії і Герцеговини, Угорщини, Греції, Грузії, Ізраїлю, Казахстану, Кіпру, Киргизії, Латвії , Лівану, Литви, Мальти, Македонії, Молдови, Польщі, Румунії, Росії, Сербії, Словаччини, Словенії, Таджикистану, Туркменістану, Туреччини, Узбекистану, України, Фінляндії, Хорватії, Чехії, Чорногорії, Естонії. 

Також до конкурсної програми допускаються роботи від учасників з інших країн  — у тому випадку, якщо замовником роботи є рекламодавець зі списку вищевказаних країн.

Конкурси G. Digital & Mobile і H. Creative use of media відкриті для учасників з будь-якої країни світу.