Нагороди фестивалю

Основу програми КМФР складають 11 конкурсів

У кожному конкурсі визначається один переможець — Гран-Прі конкурсу.
Кожен конкурс складається з певного числа категорій. У кожній категорії визначаються фіналісти («шорт-лист») та призери («золото», «срібло», «бронза»).

У конкурсній категорії не може бути більше двох «золотих», двох «срібних» і трьох «бронзових» призерів. Кількість фіналістів може бути необмеженою. Журі має право не присуджувати призових місць при невідповідності жодної роботи, на їхню думку,  до критеріїв оцінки. За рішенням журі в кожному окремому випадку можуть вручатися спеціальні призи конкурсу.

За підсумками всіх конкурсів офіційної програми КМФР Executive Jury більшістю голосів визначає найкращу рекламну роботу — Гран-Прі Фестивалю. Висунута на Гран-Прі Фестивалю робота може бути Гран-Прі конкурсу або бути обраною з числа золотих призерів будь-якого конкурсу. У разі, якщо робота отримує декілька нагород, призові бали не плюсуються, за винятком нагороди Гран-Прі Фестивалю. Призові бали за Гран-Прі Фестивалю рахуються додатково.

За підсумками конкурсної програми КМФР складається рейтинг учасників фестивалю. Учасник, який посідає в рейтингу перше місце, стає Найкращою агенцією фестивалю.

Перемога, призове місце, вихід в фінал або спеціальний приз журі (окрім спеціальних призів від партнерів та спонсорів) приносять такі бали:

Спеціальний приз журі 1 бал 

Вихід у фінал — 2 бали

«Бронза» — 4 бали

«Срібло» — 6 балів

«Золото» — 8 балів

Гран-Прі конкурсу — 10 балів

Гран-прі фестивалю — 15 балів