Нагороди фестивалю
Основу програми КМФР складають 11 конкурсів.
У кожному конкурсі визначається один переможець — Гран-Прі конкурсу.
Кожен конкурс складається з певного числа категорій. У кожній категорії визначаються фіналісти («шорт-лист») та призери («золото», «срібло», «бронза»).
У конкурсній категорії не може бути більше двох «золотих», двох «срібних» і трьох «бронзових» призерів. Кількість фіналістів може бути необмеженою. Журі має право не присуджувати призових місць при невідповідності жодної роботи, на їхню думку, до критеріїв оцінки. За рішенням журі в кожному окремому випадку можуть вручатися спеціальні призи конкурсу.
За підсумками всіх конкурсів офіційної програми КМФР Executive Jury більшістю голосів визначає найкращу рекламну роботу — Гран-Прі Фестивалю. Висунута на Гран-Прі Фестивалю робота може бути Гран-Прі конкурсу або бути обраною з числа золотих призерів будь-якого конкурсу. У разі, якщо робота отримує декілька нагород, призові бали не плюсуються, за винятком нагороди Гран-Прі Фестивалю. Призові бали за Гран-Прі Фестивалю рахуються додатково.
За підсумками конкурсної програми КМФР складається рейтинг учасників фестивалю. Учасник, який посідає в рейтингу перше місце, стає Найкращою агенцією фестивалю.
Перемога, призове місце, вихід в фінал або спеціальний приз журі (окрім спеціальних призів від партнерів та спонсорів) приносять такі бали:
Спеціальний приз журі — 1 бал
Вихід у фінал — 2 бали
«Бронза» — 4 бали
«Срібло» — 6 балів
«Золото» — 8 балів
Гран-Прі конкурсу — 10 балів
Гран-прі фестивалю — 15 балів