StarLightMedia вручить на КМФР спецприз за кращу інтеграцію телебачення й інтернету
Провідна медіагрупа країни StarLightMedia вручить на КМФР приз «За кращу інтеграцію ТБ і інтернету в рекламній кампанії».
Володаря спеціальної нагороди від StarLightMedia визначать фахівці групи. Критерії - органічність інтеграції, а також використання повною мірою сильних сторін кожного з цих медіа.
Спецприз StarLightMedia вручається на КМФР вже другий рік поспіль, у 2013 році переможцем став російський холдинг СТС -Медиа - за мультмедійній проект «Справжня любов» для соку «Любимый».
До боротьби за спецприз StarLightMedia автоматично включаються всі роботи, які подані на конкурс Advertising Campaign фестивалю.
Нагороду буде вручено 30 травня на Церемонія нагородження переможців 15-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Дизайн статуетки був розроблений силами StarLight Scenery - підрозділу групи, якій спеціалізується на розробці й виробництві сценічних декорацій та реквізиту.
Щоб взяти участь у КМФР, реєструйтеся на нашому сайті. Подати роботи можна до 25 квітня 2014 року.
На всі ваші питання із задоволенням дадуть відповідь в Оргкомітеті фестивалю: festival@adcoalition.org.ua - Катерина Грабовська, project@adcoalition.org.ua - Ольга Підгорська .