Рекламную кампанію 15-го КМФР представило агентство Michurin
Оргкомітет КМФР довіряє розробку власної рекламної кампанії лише найбільш креативним командам. Команда агентства Michurin у 2013 році з успіхом виступила на міжнародній фестивальній арені. А у 2014-му - розробила для КМФР лаконічну, проте інтригуючу кампанію.
Чому люди не літають?
Чому жінки фарбують очі, відкриваючи рота?
Чому рекламісти люблять коментувати чужі роботи більше, ніж робити власні?
Відповідь на всі ці питання є у звичайному українсько-англійському словнику, і звучить вона так: Вecause!
Це геніальне слово є трендом Word of the year 2013, що означає не просто його популярність, а нагальну необхідність суспільства в новому словесному компактному самовираженні, яке буде настільки всеохоплюючим, що не потребуватиме додаткових роз'яснень.
Цим словом можна пояснити все: починаючи від настрою і закінчуючи глобальними світовими проблемами.
Саме тому воно якнайкраще описує всі ті емоції, надії, сподівання, перспективи, плани, думки, знання, новини, молитви, прохання, ставки, ідеї, роботи, дедлайни, сили, ночі, скандали, сльози, радості, святкування, перемоги - все те, що таїть у собі щорічний Київський Міжнародний Фестиваль Реклами.
У 2014 році все позитивне в Україні відбувається з однієї простої причини:
Because KIAF!
Для участі у 15-му КМФР реєструйтеся на сайті Фестивалю. Дедлайн подачі заявок - 25 квітня. Є питання стосовно реєстрації та оформлення робіт? Пишіть до Оргкомітету (festival@adcoalition.org.ua - Катерина Грабовська, project@adcoalition.org.ua - Ольга Підгорська).