Outdoor Jury 15-го КМФР
Сьогодні Оргкомітет 15 -го КМФР презентує складу журі конкурсу Outdoor. Торік одна суддівська команда оцінювала конкурс зовнішньої реклами разом із ще двома конкурсами - радіореклами і креативу в медіапроектах. Цього року всю увагу фахівців буде прикуто виключно до outdoor'у.
Нагадуємо учасникам, що в цей конкурс можна подавати не лише класичні формати «наружки», а й digital outdoor (екрани в метро, інтерактивні рекламні щити, плакати тощо), а також ембієнт-проекти (вивіски і світлові панно, оформлення місць продажів, рекламне оформлення транспорту, інтерактивні постери і багато іншого).
Отже, склад Outdoor Jury 15-го КМФР :
Дмитро Болсуновський, креативний директор, співвласник, ADK Group (Україна)
Ярек Вієвіорскі (Jarek Wiewiórski), креативний директор, Havas Worldwide Ukraine
Індрек Віідерфельд (Indrek Viiderfeld), власник, Tabasco (Естонія)
Вольдемарс Дудумс (Voldemars Dudums), креативний директор (Латвія)
Анже Єреб (Anze Jereb), креативний директор, BBDO Ukraine
Олег Лапшин, креативний директор, Leo Burnett Group (Росія)
Вилл Раст (Will Rust), виконавчий креативний директор, Ogilvy Group (Чехія)
Кирило Чистяков, креативний директор, Saatchi&Saatchi Ukraine
Для участі у 15-му КМФР реєструйтеся на сайті Фестивалю. Дедлайн подання заявок –25 квітня. Виникли питання щодо реєстрації та оформлення робіт? Пишіть до Оргкомітету (festival@adcoalition.org.ua– Катерина Грабовська, project@adcoalition.org.ua – Ольга Підгорська).