Оголошено склад Digital&Mobile Jury 15-го КМФР
До дедлайну КМФР залишився тільки місяць, тому Оргкомітет планує якнайскоріше оголосити усі суддівські команди 15-го фестивалю.
Цього року було вирішено уточнити назву конкурсу інтерактивної реклами. Тепер він називається Digital & Mobile. І хоча категорії для мобільної реклами та додатків на КМФР існують вже декілька років, у назві конкурсу було вирішено відобразити загальносвітові тенденції і, можливо, заохотити розробників мобільної реклами активніше заявляти про себе на фестивалі.
Відзначимо також, що Оргкомітет запрошує учасників подавати роботи до крафтових категорій конкурсу Digital&Mobile. Тут судді оцінять майстерність копірайтингу, ілюстрацій і графічного дизайну, аудіо і відеоефектів, а також анімації і motion graphics у інтерактивних та мобільних проектах.
Отже, на 15-му КМФР у Digital&Mobile Jury працюватимуть:
Настя Байдаченко, CEO діджитал агентства повного циклу AdPro|Isobar (Україна)
Степан Бурлаков, засновник, Freeger Digital (Росія)
Девід Мікула (David Mikula), креативний директор, Redscout New York (США)
Денис Єлісєєв, креативний директор, партнер, Friends Moscow (Росія)
Тину Руннель (Tõnu Runnel), CEO в Edicy, CEO в Fraktal (Естонія)
Владилен Сітніков, креативний директор, Hungry Boys, партнер, GRAPE (Росія)
Микола Сюсько, new business director, Affect (Росія)
Микола Фабріка, діджитал креативний директор, Instinct (BBDO Group Russia)
Склад журі обов'язково доповниться ще кількома іменами, тому стежте за новинами фестивалю!
Для участі в 15 -му КМФР реєструйтеся на сайті Фестивалю. Дедлайн подачі заявок - 25 квітня. Є питання стосовно реєстрації та оформлення робіт? Пишіть до Оргкомітету (festival@adcoalition.org.ua - Катерина Грабовська, project@adcoalition.org.ua - Ольга Підгорська).