Оголошено склад Advertising Campaigns Jury 15-го КМФР
Оргкомітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами представляє суддів , які будуть оцінювати роботи конкурсу Advertising Campaigns.Традиційно на суд цього складу журі виносяться комплексні рекламні проекти, що складаються з двох і більше різних рекламних або маркетингових комунікацій, рекламні серії, BTL і DM проекти. Судді КМФР, як завжди, будуть оцінювати оригінальність комунікаційної ідеї проекту, якість його реалізації, складність поставлених завдань і багато інших параметрів.
У журі фестивалю - професіонали з країн Європи та колишнього СНД, чия думка є вагомою, а досвід дозволяє об'єктивно оцінити роботу колег:
Вайдас Андрюнас, генеральний директор, ICECREAMLAND (Литва/ Білорусь)
Бібі Асатіані, креативний директор, WINDFOR'S (Грузія)
Роберт Бохінєц, креативний директор, MayerMcCann (Словенія)
Альвар Джаксон, креативний директор, Utopia (Естонія)
Олександр Овсянкін, креативний директор Leo Burnett Moscow (Росія)
Катерина Селявіна, президент Комунікаційної Групи MOV!E (Росія)
Світлана Степаненко, генеральний директор Групи TWIGA Ukraine
Людмила Титаренко, керуючий директор, Scholz & Friends KYIV (Україна)
Джон Вільямс, Executive Creative Director & Chief Digital Officer, Grey EMEA (Великобританія)
Сергій Філазапович, творчий директор і партнер Creative & Digital Agency TDI Global (Білорусь/Росія)
Ми не припинимо повторювати, що дедлайн подачі робіт на КМФР наближається так само невпинно, до 25 квітня - лише три тижні. Подати роботи можна на сайті фестивалю. З питань участі у КМФР пишіть до Оргкомітету Фестивалю: festival@adcoalition.org.ua (Катерина Грабовська), project@adcoalition.org.ua (Ольга Підгорська) або телефонуйте +38 ( 044 ) 490 90 30.