Якуб потрапив в креативну індустрію після того, як усвідомив, що не будуватиме кар'єру ані бухгалтера, ані командира підводного човна.
Спочатку він пробував свої сили в якості графічного дизайнера в 1994 році, потім він намагався бути арт-директором, власником творчого магазину, фахівцем з BTL і комерційним директором і, нарешті, виконавчим креативним директором, в руках якого були не тільки локальні кампанії, а й деякі загальноєвропейські (а також пан-африканські ) клієнти або проекти.
Його першим агентством було Lintas, потім він перейшов до Euro RSCG (чеська і словацька філії), McCann/Momentum в Празі, де він взяв невеликий гак через McCann West Africa (базується в Лагосі) на зворотному шляху до Праги, де він став вже креативним директором JWT, перш ніж відправився у свій поточний порт прописки - Алмати.
Діапазон його нагород варіює від численних локальних - чеського ADC Louskáčeks, Golden Hammer , Golden Drum, Red Apple, кілька LIAF, до більш великих, таких як Eurobest або Epica, плюс він також залишив свій слід у фестивалі NYC .