Володарка золотого Каннського лева 2011 року.
У рекламі вже близько 10 років. Починала свою кар'єру в Leo Burnett Москва, де працювала з такими брендами, як McDonald`s, P&G (Tide, Herbal Essences, Wella, Venus), МТС , Мултон , Доширак, Квіст, Lego.
Її роботи завоювали більше 100 нагород на російських і зарубіжних фестивалях реклами. У їх числі Cannes Lions, Golden Drum, Golden Hammer, Eurobest, Epica, ADCR, ММФР, ІДЕЯ, КМФР, Білий квадрат і не тільки.
Через 4 роки роботи в індустрії поїхала в Гамбург до кращої креативної школи світу «Miami Ad School Europe», після якої залишилася працювати в Європі : «They» Амстердам, «Duval Guillaume» Брюссель. Отримавши неоціненний досвід роботи з західними клієнтами Vodafone, Brussels Airlines, De Morgen, повернулася до Росії і створила з партнерами власний проект Boroda project та агентство Friends Moscow, яке за 3 роки існування на ринку не лише заробило довіру таких клієнтів, як Bacardi, Google, Sony Pictures, Line, Dove, а й завоювало 6-те місце в рейтингу креативних агентств за версією AdPeak за 2013 рік. В арсеналі агентства вже більше 60 нагород як російських, так і західних фестивалів.
Також є автором і куратором відомих в індустрії курсів MADS , які присвятили себе концептінгу і випустили близько 60 учнів, багато з яких працює в топових агентствах Росії.