Журі

Advertising Campaign Jury

Катерина Селявіна


засновник і президент Комунікаційної групи MOV!E (Росія)

До складу групи входять три агентства : M!хology - медійне, AnyBodyHome! - Креативне, Black Sugar - діджитал.

За першою освітою Катерина диригент, вчитель музики. Другу освіту отримала в Московському державному університеті ім. М. В. Ломоносова за спеціальністю «журналіст».

У 1993 р. Катерина засновує рекламне агентство MOV!E, і таким чином, опиняється біля витоків рекламного бізнесу в Росії.

З 1996 по 2007 р. MOV!E входить до складу найбільшого в Росії медіарекламного холдингу «Відео Інтернешнл» , після 2007 р. виходить зі складу «ВІ» у статусі незалежного агентства повного циклу, з 2009 р. переходить у статус Комунікаційної групи. У 2010 р. MOV!E укладає стратегічний альянс з Optimum Media OMD Group для спільної роботи в області медіаобслуговування і медіазакупівель.

За 20 років MOV!E стала володарем більше 100 російських і міжнародних нагород, у тому числі на таких фестивалях, як Московський Міжнародний Фестиваль Реклами/Red Apple (Росія), Київський Міжнародний Фестиваль Реклами (Україна) , «Ідея!» (Росія) , «БРЕНД РОКУ/EFFIE» (Росія), «Білий Квадрат» (Білорусь), Cristal (Франція), «Ророк» (Вірменія).

Соціальна відповідальність - наріжний камінь у роботі КГ, закладений її президентом. Такий підхід дозволив реалізувати безліч суспільно значимих соціальних проектів. Катерина Селявіна указом Президента Російської Федерації була нагороджена медаллю «За заслуги в проведенні перепису населення в 2002 році».

У клієнтському портфелі групи тривалий досвід роботи з компаніями та брендами, серед яких: Сбєрбанк, Газпромбанк, Росстат, «Сибур - російські шини»/Cordiant, ВТБ, Ростелеком, «ДОНСТРОЙ», «Об'єднані кондитери», UPECO, «Продам», «Сонячні продукти», KIA, Miele, ОТТО, Mattel, чайна компанія «Сапсан», Scarlett, Merz Pharma та ін.

У 2012 р. президент MOV!Eстала лауреатом професійної премії в області медіабізнесу «Медіаменеджер Росії - 2012» у категорії «Реклама» - «За найбільш швидко зростаюче російське агентство і збільшення білінгу компанії більш ніж в два рази (до 1200000000 ) за останній рік».


Повернутися