Олександр має великий досвід роботи в сфері комунікацій, реалізував комплексні проекти (креатив, медіа, PR, BTL, digital) для категорій Mobile, FMCG, Internet, TV, IT, Finance, Pharma та ін.
Роботу в рекламі розпочав у 2003 р. в агентстві Dialla Communications на позиції Account Manager, в 2005 р. став Senior Account Manager.
Паралельно у 2004 р. отримав диплом магістра маркетингу НТУУ «КПІ».
У MEX Advertising перейшов в 2006 р. на позицію New Business Manager, в 2008 р. став Client Service Director.
З 2011 р. - директор MEX Advertising
За підсумками першого року керівництва Олександром агентство MEX Advertising отримало позицію № 4 рейтингу креативності агентств маркетингових сервісів ВРК (сезон 2011-2012 рр.).
У сезоні 2012-2013 рр. агентство піднялося ще на один щабель і посіло позицію № 3 цього рейтингу.
За підсумками рейтингу «Маркетингове агентство року 2013» від ВРК воно стало агентством № 2.
За 2,5 роки роботи Олександра на позиції директора MEX Advertising команда агентства подвоїлася, в 3 рази збільшила кількість клієнтів і отримала більше 20 нагород на різних рекламних фестивалях.