17 років в маркетингу та медіа. Починаючи роботу в сфері медіа, створював радіостанції, зокрема побудував мережу Гала-радіо. Працював директором з маркетингу в Перехід Медіа.
Надалі отримав великий досвід організації BTL-заходів, працюючи в агентстві
Scholz & Friends.
Потім продовжив свою кар'єру на боці клієнта, керуючи маркетингом в
торговому домі «Ніжин» (Торгова марка «Ніжин»). Надалі очолив проекти в
горілчаному сегменті: виведення на ринок горілки «Байка», ребрендинг горілки «Хлібний дар».
Свій медійний досвід використав, консультуючи литовський медіа-холдинг Neolitas та беручи участь у процесах M&A для німецької медіа-групи Ströer Media AG.
З 2009 року керує відділом маркетингу аптечної мережі «Космо», та з 2012 року
начальник департаменту маркетингу мережі магазинів та аптек «Космо».
Якщо з'являється можливість і час, грає в музичних групах на клавішних та
бас-гітарі.
Вважає роботу та всі сфери, з якими вона пов'язана, своїми хобі.