У 2006 році почав свій шлях в рекламі з посади копірайтера. Після створення слоганів і неймінгу для національних кампаній займався інтерактивним маркетингом у перших українських Діджитал- агентствах Brainberry і COXO. Курирував Діджитал-практику в мережевому PR-агентстві PRP Ukraine, де завоював золото Sabre awards за кампанію «Екофан» Coca-Cola. Восени 2012 року переїхав до Москви на посаду Директора з розвитку діджитал-агентства Affect. Читає курс «Нестандартні комунікаційні моделі» у Вищій школі економіки. Член журі міжнародного фестивалю маркетингу «Білий квадрат». Слухач Cannes Lions 2013. Експерт, матеріали якого виходять на Adme, CMS Magazine, Cossa, Sostav.ru.
Журі
Digital&Mobile Jury

Микола Сюсько
new business director, Affect (Росія)
