Media Jury 15-го КМФР
Конкурс Creative use of Media цього року на КМФР вперше оцінює окрема суддівська команда. При цьому складена вона з представників найрізноманітніших рекламних професій і є насправді інтернаціональною. Знайомтеся:
Тетяна Катрич, керуючий директор Media Direction (Україна)
Андрій Лук'янов, creative group head і client creative director, DDB Russia
Руперт МакПетрі (Rupert McPetrie), CEO CEE ZenithOptimedia (Чехія/Росія)
Себастьян Піріх (Sebastjan Pirih), Digital консультант, appssolut.com (Австрія/Словенія)
Томаш Пісанко (Tomasz Pisanko), Senior Strategy Consultant , K2 Internet (Польща)
Георгій Попіашвілі (Giorgi Popiashvili), креативний директор , JWT Metro (Грузія)
Ріво Райм (Rivo Räim), глава агентства Newton (Естонія)
Ярослав Сердюк, Head of Strategy/Co-founder, Banda Agency (Україна)
Павєл Собєк (Pavel Sobek), SOBEK Ideas (Чехія)
Святослав Спектор, креативний директор BITA Advertising (Україна)
Едріан Елі (Adrian Ely), Creative Director, BBDO (Росія)
Впевнені, учасники знайдуть, чим здивувати суддів. І не варто відкладати подання робіт на день дедлайну, щоб зайвий раз не ризикувати. На оформлення заявок у учасників є ще три тижні.
Питання, пов'язані з реєстрацією , направляйте до Оргкомітету : festival@adcoalition.org.ua - Катерина Грабовська, project@adcoalition.org.ua - Ольга Підгорська .