Альтернатива освітній програмі КМФР
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами завжди був для учасників багатогранною подією. Не тільки зустрічі з колегами по цеху і веселі вечірки приваблюють відвідувачів - семінарська програма КМФР завжди була цікавою і користувалася успіхом у делегатів.
У цьому році у зв'язку із змінами формату в рамках КМФР освітньої програми не передбачено. Однак без корисної і важливої інформації організатори нікого не залишать.
29 і 30 травня в Києві, в НСК « Олімпійський», відбудеться дводенна конференція Best Marketing Practices, участь в якій візьмуть успішні практики, серед яких є і члени журі КМФР.
Члени Executive Jury Джон Вільямс (Grey EMEA, Великобританія) і Руперт МакПетрі ( ZenithOptiMedia Central and Eastern Europe, Чехія/Росія) поділяться з українською аудиторією своїм багатим досвідом. Джон Вільямс говоритиме про нові тренди в маркетингу, його виступ має назву «The Culture of Creativity». Руперт МакПетрі, CEO центрально- і східноєвропейського офісу великого медіаагентства, виступить з доповіддю під актуальною назвою «The Revolution Is Owned».
Крім того, з учасниками конференції практичним досвідом поділиться член Digital Jury і володар бронзової нагороди Effie Awards Ukraine 2013 Міша Коротєєв (VGNC). Проект PetCube, над просуванням якого працювала команда VGNC, в досить короткі терміни здобув всесвітню популярність. Про те, як це їм вдалося, і розповість Міша 29 травня.
Детальніше про програму конференції ви можете дізнатися на сайті події.
Питання про придбання акредитації направляйте організаторам: sales@adcoalition.org.ua.
До 30 квітня діє спеціальна ціна на участь у конференції, покваптеся!