A. FILM
B. PRINT
C. OUTDOOR
D. RADIO
E. FILM CRAFT
F. DESIGN
G. DIGITAL & MOBILE
H. CREATIVE USE OF MEDIA
I. PR
J. MARKETING SERVICES
K. ADVERTISING CAMPAIGNS

E-02-15. Чоловіча справа

АгенствоTHINKMcCANN
Творчий керівникЄвген Камінський
Автор ідеїОлена Гнучева, Ростислав Вишневий, Віктор Висоцький
Продуктохолоджена курятина
ОписЦе історія трансформації: на наших очах брутальній чоловік перетворюється на ніжного турботливого татка двох чудових малюків.
Ця історія доводить, наскільки важливими для нас є піклування, підтримка та любов, наскільки важливим є давати своїм близьким найкраще. Отже, факт, що 68% українських батьків вибирають ТМ «Наша Ряба» для своїх малюків* набуває емоційного звучання та переконливості.
РекламодавецьПАТ «Миронівский хлібопродукт»
Склад творчої групиЄвген Камінський, креативний директор
Ростислав Вишневий, керівник творчої групи
Наталя Коваль, арт-директор
Віктор Висоцький, старший копірайтер
Олена Гнучева, копірайтер
Анастасія Костікова, екаунт-менеджер
Ольга Рожанківська, екаунт-директор
Юлія Голота, директор по роботі з клієнтами