A. FILM
B. PRINT
C. OUTDOOR
D. RADIO
E. FILM CRAFT
F. DESIGN
G. DIGITAL & MOBILE
H. CREATIVE USE OF MEDIA
I. PR
J. MARKETING SERVICES
K. ADVERTISING CAMPAIGNS

K-02-10. Наша Ряба. Вибір українських сімей

АгенствоTHINKMcCANN
Творчий керівникЄвген Камінський
Автор ідеїОлена Гнучева, Ростислав Вишневий, Віктор Висоцький
Продуктохолоджена курятина
ОписВ основу кампанії по підтримці лояльності ліг статистичний факт: більше ніж 68% відсотків українських сімей вибирають ТМ «Наша Ряба» для м’ясних страв своїм малюкам*. Задача полягала в тому, щоб подати суху статистичну інформацію яскраво і заставити її дійсно працювати на користь бренду.
Коли бренд стає по-справжньому «народним», він стає невід’ємною частиною життя людей. Так сталося і з ТМ «Наша Ряба». Саме їй довіряють українські батьки в питаннях здорового харчування своїх малюків. Саме вона стає свідком найважливіших і найчутливіших моментів у житті українських дітей і дорослих.
Три історії від ТМ «Наша Ряба» стали підтвердженням того, наскільки важливими для нас є піклування, підтримка та любов наших близьких. А сухий раціональний факт набув емоційного звучання та переконливості.
РекламодавецьПАТ «Миронівский хлібопродукт»
Склад творчої групиЄвген Камінський, креативний директор
Ростислав Вишневий, керівник творчої групи
Наталя Коваль, арт-директор
Віктор Висоцький, старший копірайтер
Олена Гнучева, копірайтер
Анастасія Костікова, екаунт-менеджер
Ольга Рожанківська, екаунт-директор
Юлія Голота, директор по роботі з клієнтами
Вид медіаtv