A. FILM
B. PRINT
C. OUTDOOR
D. RADIO
E. FILM CRAFT
F. DESIGN
G. DIGITAL & MOBILE
H. CREATIVE USE OF MEDIA
I. PR
J. MARKETING SERVICES
K. ADVERTISING CAMPAIGNS

E-02-13. Перше слово

АгентствоTHINKMcCANN
Творческий руководительЄвген Камінський
Автор идеиОлена Гнучева, Ростислав Вишневий, Віктор Висоцький
Продуктохолоджена курятина
ОписаниеКоли бренд стає по-справжньому «народним», він стає невід’ємною частиною життя людей. Так сталося і з ТМ «Наша Ряба». Саме їй довіряють українські батьки в питаннях здорового харчування своїх малюків. Саме вона стає свідком найважливіших і найчутливіших моментів у житті українських дітей і дорослих.
Ця історія розповідає про найкоштовніший подарунок, який зробив чоловік для своєї дружини. Він подарував їй перше слово їх маленького сина. Ця історія доводить, наскільки важливими для нас є піклування, підтримка та любов, наскільки важливим є давати своїм близьким найкраще. Отже, факт, що 68% українських батьків вибирають ТМ «Наша Ряба» для своїх малюків* набуває емоційного звучання та переконливості.
РекламодательПАТ «Миронівский хлібопродукт»
Состав творческой группыЄвген Камінський, креативний директор
Ростислав Вишневий, керівник творчої групи
Наталя Коваль, арт-директор
Віктор Висоцький, старший копірайтер
Олена Гнучева, копірайтер
Анастасія Костікова, екаунт-менеджер
Ольга Рожанківська, екаунт-директор
Юлія Голота, директор по роботі з клієнтами