A. FILM
B. PRINT
C. OUTDOOR
D. RADIO
E. FILM CRAFT
F. DESIGN
G. DIGITAL & MOBILE
H. CREATIVE USE OF MEDIA
I. PR
J. MARKETING SERVICES
K. ADVERTISING CAMPAIGNS

C-01-12. Одне крильце добре, а два – краще

АгентствоTHINKMcCANN
Творческий руководительЄвген Камінський
Автор идеиTHINKMcCANN
СерияНаша Ряба. Прислів’я
Продуктохолоджена курятина
ОписаниеКоли бренд стає по-справжньому «народним», він стає невід’ємною частиною життя людей. Так сталося і з ТМ «Наша Ряба». Саме їй довіряють українські батьки в питаннях здорового харчування своїх малюків*.
Кожен сюжет серії плакатів для зовнішньої реклами – це ілюстрація доречно та дотепно змінених відомих українських прислів’їв чи приказок. Емоційно доносячи роль продукту, вони швидко запам’ятовуються й дають друге життя улюбленим висловам із українського фольклору. А статистичний факт про довіру українських сімей до бренда «Наша Ряба» набуває емоційного значення переконливості.
РекламодательПАТ «Миронівский хлібопродукт»
Состав творческой группыЄвген Камінський, креативний директор
Ростислав Вишневий, керівник творчої групи
Євген Звенигородський, старший арт-директор
Віктор Висоцький, старший копірайтер
Оксана Дубик, копірайтер
Юлія Підмогильна, молодший копірайтер
Олена Гнучева, копірайтер
Анастасія Костікова, екаунт-менеджер
Ольга Рожанківська, екаунт-директор
Юлія Голота, директор по роботі з клієнтами